Kramfors meeting

Kramfors meeting arrangemang, mer info kommer senare Reservdag söndag den 5/8

Öppethus Mellansels flygplats

Mellansels flygklubb - ESUI Flärke 193, Moliden

Välkommen på öppet hus OBS, denna sida under uppbyggnad, kommer att uppdateras eftersom... Lördag den 29/6 har vi öppet hus på Mellansels Flygplats Reservdag söndag 30/6 Här visar vi upp våra lokaler och flygplan, Varför inte ta och snacka med våra erfarna flygare dela erfarenheter med kanske era tidigare upplevelser mm Aktiviteter: Prova flyga Vatten … Fortsätt läsa ”Öppethus Mellansels flygplats”

Flygning till Bollnäs

Torsdag 25/7 åker vi till Bollnäs och käka vofflor. Om vädret tillåter försöker vi åka senast 16.00.

Husvagnsuttag

Dags för husvagnsuttag, meddela David Lindman om ni kommer.

Städdag

Städdagen den 15maj kl 10:00 på fältet blir av som planerat med skillnaden att det i år inte kommer bli något klubbmöte eller grillning i anslutning till detta. Avstånd gäller (minst två meter mellan varandra). Om det finns risk för att man kommer närmare är det munskydd som gäller. sen är det fritt för dom … Fortsätt läsa ”Städdag”